„Umět poradit co nejlépe.“ S touto vizí pracuje většina expedientů v lékárně, ale mnohdy se jim to nedaří. Není to tím, že by nebyli odborníky na svém místě,
ale tím, že nedovedou své vědomosti předat klientům ve srozumitelné formě.
Vedeme interní semináře osobního rozvoje expedujících
- Školíme kompletní tým expedujících.
- Dozvíte se postupy a tipy pro efektivní komunikaci s klientem lékárny.
- Všechny nové poznatky si ihned za tárou vyzkoušíte.
- Porozumíte lépe potřebám svých klientů a klienti budou lépe rozumět Vám.
Zpracujeme PROFIL Vašeho personálu:
- Analyzujeme skutečné provozní situace v lékárně.
- Upozorníme na situace, které nepřispívají plynulosti expedice.
- Vyhodnocujeme schopnosti a dovednosti jednotlivých expedujících.
- V rámci semináře doporučujeme směr dalšího rozvoje pro každého expedujícího.
OHLASY ÚČASTNÍKŮ SEMINÁŘE:
„Pohodová atmosféra, skvělá lektorka, zajímavé postřehy. Líbila se mi komunikativnost a zapojování všech přítomných. Zvládla velmi dobře pochválit a zároveň vhodným způsobem vytknout chyby.“
„Líbila se mi návaznost praktické části na část teoretickou a pravidelné opakování nejdůležitějších bodů.“
„Páčilo sa mi pripomenutie istých zásad v komunikácii s pacientom, človek sa neustále má čo učiť."
„Praktická část – ta byla naprosto konkrétní, pro všechny aktivní, srozumitelná a vyzkoušeli jsme spoustu různých situací, takže výborné :)“